ورکشاپ بازیگری صابر ابر در پردیس تئاتر مستقل مشهد

صابر ابَر (۱۸ خرداد ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر ایرانی است. وی به خاطر بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

مجموعه پردیس تئاتر مستقل مشهد از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ آبان ماه سال ۱۳۹۹ در سالن استاد انوشیروان ارجمند میزبان حضور صابر ابر در ورکشاپ بازیگری بود. سهیلا صالحی، دستیار نمونه و با تجربه صابر ابر همراه او در این ورکشاپ بود.

آتنا صالحیان مدیر روابط عمومی پردیس تئاتر مستقل افزود ؛ ورکشاپ بازیگری در دو مقطع مقدماتی و پیشرفته، با حضور پرشور هنرجویان و هنرمندان خراسان رضوی در بالاترین سطح کیفی علمی برگزار شد.

مدیرآموزشی پردیس تئاتر مستقل فائزه شهرکی افزود ؛ استقبال هنرجویان مجموعه پردیس و حضورشان در این ورکشاپ باعث خرسندی و افتخار ما بود.

به گفته صابر ابر، هنرمندان و هنرجویان استان خراسان رضوی از استعداد بالایی در زمینه بازیگری برخوردارند،علاقه و استعداد هنرجویان ورکشاپ از نکات قابل توجهی بود.

یاسر عودی مدیر عامل پردیس تئاتر مستقل اظهار امیدواری کرد ، که به زودی شاهد ادامه برنامه آموزشی توسط این بازیگر شناخته شده کشور در پردیس تئاتر مستقل مشهد باشیم.